Fogszabályozás, fogszabályozó készülékek, Magyarország piacvezetőjétől.

Fogászat

Orthodoncia Fogászat magas színvonalon, elfogadható árakkal dolgozik. Orvosi rendelőnkben teljes körű fogászati ellátást biztosítunk, a konzerváló fogászat, esztétikai fogpótlások és fogszabályozás területén.

A Budapesti III. kerületi fogászati rendelőben dolgozó kollégáink mindegyike magasan képzett fogorvos, dentalhigénikus kitűzött célja hogy pácienseink bizalmát viszonozzák.

Fogászat - Redelő

Foglalkozunk korszerű fogászati prevencióval, egészségneveléssel életmód életvitel tanácsadással (táplálkozás, mozgás). A megelőzés szellemében végzünk professzionális fogtisztítást, fogkőeltávolítást (depurálás).

• esztétikai fogászat
  • kozmetikai fogászat
  • konzerváló fogászat
  • fogfehérítés
  • professzionális fogkőeltávolítás
  • fájdalommentes fogászat
  • gyermekfogászat
  • fogászati kezelés

Fogászat dolgozói
O R T H O D O N C I A Egészségügyi és Szolgáltató Kft.
Orvosi Rendelő : 1039 Bp. III.ker. Boglár u. 12.  2/8.

Vezető főorvos: Dr. Dima Magdolna

Rendelési idő : kedd és csütörtök délután.

Bejelentkezés:
+36-30-250-3582 Királyházi Viktória  dentalhygenikus vezető asszisztens
+36-20-961-5001 Dr. Dima Magdolna  főorvos
+36-1-454-0754, fax: +36-1-454-0753 rendelési időben: +36-1-245-3980

E-mail: iroda@orthodoncia.hu, magdolnadima@yahoo.com
iwiw: orthodoncia, szépség, fogászat

Fogászat - Főorvos asszony munka közben Fogászat - A helyes fogmosás bemutatása Fogászat - Váróterem

Csökkentsük a rettegést a fogorvostól, fogászattól!

A múlt századok, sőt századunk elejének elkerülhetetlenül brutális gyakorlata következtében a fogászat sok félelmet, előítéletet rögzített. Ezek csökkentése, esetleg megszüntetése a minél eredményesebb beavatkozások érdekében egyaránt fontos és előnyös volna a fogbetegek sokaságának és a fogorvosoknak egyaránt. Az alábbiakban mindkét kategóriával kapcsolatos tapasztalatainkat és javaslatainkat szeretnénk ismertetni. A rettegés a fogorvostól napjainkban még érthető, de mérete aránytalan. (Elég baj, hogy még a mai regényekben, filmekben, tv-játékokban is lépten-nyomon félálkozni a fogorvosi jelenetekkel.) A hajdan legnagyobb fájdalmat okozó foghúzás például már Magyarországon is minden esetben korszerű érzéstelenítéssel történik. Szakszerű végrehajtása kizárja vagy minimálisra csökkenti a
fájdalmat. Hasonló mondható az egészséges életvitel érdekében gyakoribb és természetesen üdvösebb egyéb kezelésekről, beavatkozásokról. A végrehajtás eszközei jelentős fejlődésen mentek át, az eljárások fájdalmat okozó mozzanatai – ha egyáltalán adódnak – pillanatokrakorlátozódnak. Időben jelentkező betegeknél gyakorlatilag teljesen kiküszöbölhetők. A fenti közismert tényekről ennél többet mondani szószaporítás. Nyilvánvaló, hogy régi, mélyen beivódott félelmeket, előítéleteket merő ráolvasással, finomabban szólva rábeszéléssel nem lehet megszüntetni. Akkor sem, ha a legyőzésüket szolgáló argumentáció igaz. A félők, sőt rettegők száma még mindig 15-20 % (ha nem több). Ezt a félelmet megszüntetni egy csapásra nem lehet, folyamatosan azonban csökkenthető. A félős betegeknek, akik gyakran gyermekkorban elszenvedett fájdalmas beavatkozások hatása alatt állnak, nem árt kezelés előtt elismételni az elöljáróban említett tényeket. Gyermekesetében (itt nem emlék, de esetleg a fehér köpeny, kanalas torokba-nézés, stb. orvosi működés azelőzmény) szívből ajánlható előzően bevonni őt egy kis társa problémamentes kezelésébe (a szülőkkel megbeszélhető a dolog), így ébreszteni bizalmat. A gyerek meg győződhet róla, hogy a sztereotip “nem fog fájni “ igaz, hiszen a kezelés a társának sem fájt. Ajánlatos, hogy a megnyugtatás – gyereknél, felnőttnél – már a várakozás körülményeiben megkezdődjék (kellemes, halk zene, esetleg megfelelő műsorra beállított videó).

ORTHODONCIA Kft. - Fogtechnika és fogszabályozó laboratórium    |    ,
 Az oldalt szolgáltatja: wlap.hu